2012. január 6., péntek

Drótos medál csomózott nyakláncon

Amikor ősszel Zeldánál nyertem, akkor az egyik nyereményem egy barna csepp alakú, fent átfúrt medál volt.
Ahogy a kezembe vettem a medált, tudtam, hogy sárga rézzel fogom kombinálni. Először csigákkal akartam díszíteni, de végül inkább egy egyszerűbb kacskaringó mellett döntöttem.
A nyakláncon sokat filóztam. Szerencsére a kezembe akadt az egyik néhány éve Németországban vásárolt könyvem, ami a kínai csomózást mutatja be. Ebben a könyvben leltem rá a dupla érmecsomóra, amire ráfűztem a medált, és a kígyócsomózásra, ami a két oldalán fut. Na ezek a kígyócsomók lehetnének egyenletesebbek is, de elsőre erre voltam csak képes.
Köszi Zelda a medált! Remélem neked is tetszik a végeredmény.:-)

7 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik!!! Szuperelegáns, gyönyörű!
    Szeretnék átadni Neked egy díjat a blogomban:)

    VálaszTörlés
  2. Sokkal könnyedebb és eredetibb ezzel a kígyómintával, mint a csigákkal lett volna, legalább is szerintem. A sárgaréz szintén remek választás volt. Gyönyörű!!!

    VálaszTörlés
  3. Ügyes vagy a csomóid is szépek !!
    Gratulálok !!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű!!! Nagyon tetszik!

    VálaszTörlés